Program "Dobry Start" - składanie wniosków

01-08-2018, 12:18

Wnioski o "Dobry Start" można składać w formie:

  1. elektronicznej od 1 lipca online przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną, takich banków jak: Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy SA, Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze, Credit Agricole Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA, ING Bank Śląski SA, mBank SA, Nest Bank S.A, PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo), SGB-Bank SA. Możliwość składania wniosku będzie dostępna niebawem również w Banku BGŻ BNP Paribas, natomiast Bank Zachodni WBK włączy się w akcję informacyjną o programie "Dobry Start" i będzie zachęcać do złożenia wniosku korzystając z Profilu zaufanego.
  2. tradycyjnej (papierowej) od 1 sierpnia w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej, ul. Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna w pok. 111, pok. 207, i pok. 209, w godzinach urzędowania
  • poniedziałek: 7.00 - 15.00
  • wtorek: 8.00 – 16.00
  • środa: 7.00 – 15.00
  • czwartek: 7.00 – 15.00
  • piątek: 7.00 – 15.00
telefony kontaktowe:
  • 81 53 58 658
  • 81 53 58 707
  • 81 53 15 518      
Ważne! Wnioski należy złożyć do 30 listopada.

Dane urzędu

GMINA ŁĘCZNA
URZĄD MIEJSKI W ŁĘCZNEJ
21-010 Łęczna, pl. Kościuszki 5
tel. 81-53-58-600
fax: 81-752-02-42
e-mail:

NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
Elektroniczna Skrzynka Podawcza